Sex and the city, la película
Sí, yo ya la he visto. Y con ella inauguro mi blog: Wines and the city porque en Barcelona, mi ciudad, el vino tiene un sinfín de romances y aventuras. Tiene glamour, diversas personalidades y diferentes modos de consumo y a través de él os quiero mostrar mi vida, mi trabajo y mis ilusiones.
Carrie y sus amigas han dado su última añada, pero continua la magia con las bebidas que nos hacen sentir…
La Crítica
Tenía muchas ganas de llorar mientras veía la película. Os podéis reír de mi, pero siendo soltera y acercándome a la treintena las chicas de Sex and the city eran un espejo, deformado, donde reflejarme. Nunca he sido fan de nada pero recuerdo cuando vi la tercera y la cuarta edición en mi habitación de la residencia de la Maison italienne en la cité universitaire de París. Yo como Carrie quería encontrar el amor de verdad. Estar en París y ser más feliz viendo por quinceava vez el Louvre que con una pareja me hacía sentirme como una de ellas encima de tacones. Sentirte maravillosa sin que nadie te esté queriendo es difícil y esa serie me ayudó a ver la vida como un guión. A veces teatralizar funciono más que dramatizar. Con la quinta edición el guión sarcástico y rápido se disolvió en los personajes. Unos personajes estereotipados pero muy profundos que gozaban de matices. En la película ya están totalmente desdibujados. Ya no son lo que eran sin ir de sapo en sapo y contarnos como pueden ser de extrañas las relaciones. El romanticismo ha dejado de lado el sarcasmo. Las marcas que salen de fondo son más importantes que los diálogos. El final feliz lo han intentado transformar en algo emocionante y no soñado para que parezca más real. Pero no lo es. Y con la película he visto que en realidad lo que las cuatro protagonistas representaban tampoco lo es.
Estoy triste porque ahora sé que soy la única que sigue creyendo que puedo ser una reina sin un príncipe azul que me de el título. O no. Tal vez sólo funciona mientras te va bien en el trabajo o tienes un amante al que llamar, que la vida real es más larga que un episodio y que la vida de una mujer soltera es más dura que asistir a una fiesta o hablar de sexo con sus amigos gays.
5 Comentarios
pau arenós
Moltes felicitats, encara que soc més de gimlet que de cosmopolitan
EDUARD
Hola Meritxell, no ens coneixem, però tenim alguna cosa en comú, que els dos treballem en el mon del vi, i no només això, sino que la feina que fem ens agrada i disfrutem! i això avui en dia és una mica complicat, no creus?. Et felicitio per la feina que fas!! jajaja sempre intent-ho llegir tot el que escrius o les teves opinions sobre tot el que envolta aquest món!! sempre acabes aprenent alguna cosa! bueno bueno i el tema de la peli, doncs no puc opinar! xque encara no le vist! ep ara amb la teva critica no se si anar-hi eh!! jajaja, no ara en serio si és igual que la serie! que als tius ens deixen sempre diguessim no gaire be! en fi que sempre som els dolents de la serie, cosa que a la vida real no és del tot cert!!! jajja 🙂
per acabar una pregunta professional: com definiries la varietat PETIT VERDOT?
doncs res
fins aviat
eduard
Meri
Pau, amb tu brindaria amb el que fos!
Meri
Eduard, segur que no ens coneixem? es pot preguntar on treballes o el que fas en el món del vi?
Petit Verdot és una varietat amb nas de fruita vermella molt expresiva. En boca no la puc definir exactament perquè la veritat que depén la zona he descobert diferents cargues tàniques. La petit verdot em sembla una varietat presumida (domina molt als cupatges) i capritxosa (és difícil de conrear) però que és com una cirera líquida.
Fins la propera!!!
Eduard
És una llàstima! però no ens coneixem! potser de vista! no se! oitant no tinc cap problema en dir que faig i on treballo, mira fa cosa de dues setmanes vaig inaugurar una botiga de vins a bcn! potser nas sentit a parlar! és diu PETIT VERDOT! i també estar a la zona de les corts-sants, com el Celler de Gelida! casi som veïns, jajajaj :), era un somni que sa fet realitat, tindre el meu propi negoci!! de moment la botiga a tingut molt bona acceptació del veïnat i de la gent! cada dia hi ha més gent que interessada en aquest món! si tens algun moment de tranquilitat et podries passar! i donar-me la teva opinió! exactament està al carrer berlin 75!
fins aviat